PROJECT: JAPáN
2022/06/14


A Ubisoftnál dolgozni sok elÅ‘nnyel jár. Az egyik ilyen az International Mobility program, amely segíti a stúdiók közötti munkaerÅ‘ vándorlást. Ezt persze nem verik nagy dobra. Kb egy éve olvastam egy blog bejegyzést egy kanadai designerrÅ‘l, aki átment az osakai stúdióba. Hékás... ilyet lehet? Gondoltam magamban és nekiálltam áskálódni a belsÅ‘ weboldalainkon valamint utánakérdezni a HR-nél.
Már a Németországba költözés elÅ‘tt elkezdtem hobbiként Japánúl tanúlni, érdekelt a kultúrájuk, így rávetettem magam a dologra.

Nem megyek bele a részletekbe, de hosszas levelezés és egy végtelenül hosszú interjú sorozatot követÅ‘en áprilisban ajánlatot kaptam, mehetek, intézzük a dolgot.

Múlt hét pénteken volt az utolsó igazi munkanapom a német stúdiónál, az Avatar projecten. Bár még a szerzÅ‘désem él velük, innentÅ‘l szabadságon vagyok. Pakolok, ügyintézek.
Elméletileg Augusztustól kezdhetnék Osakában, de a vízumhoz szükséges Certificate of Eligibility még sehol. Igaz, még csak 2 hónapja lett igényelve, így nem pánikolok.

A lényeg: talán innentÅ‘l (mármint, ha végre kiköltözök) lesz mirÅ‘l írnom itt, vagy ha írnom nem is, majd osztok meg videókat.

じゃね!